EnesYUKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 - Benimki 6 gün sürdü (Bir Tek hafif öksürük kalmıştı). Dışarı çıkabilmek için 14.gün testini bekledim. Tat koku 12 veya 13 günde geldi.
2 - Boğaz ağrısı öksürük fena bir şekilde halsizlik
3 - Propolisli bal ve şalgam kullandım gayet rahatladığımı hissettim
4 - İlk gün ateşim oldu sadece 38 derece
Size tavsiyem bol bol sıvı tüketin, Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim, ben de Allah'a şükür halsizlik falan yok. Tat almada hafif bi tuhaflık var ama kokuda çok sıkıntı yok. Aşı vurunmuş muydunuz acaba?