Merhaba arkadaşlar, çarşamba günü gece ateşim çıkınca perşembe günü test verdim. Cuma günü delta pozitif olduğumu öğrendim. Bu hastalığı geçirmişlere sorularım var cevaplayabilirseniz sevinirim.

Edit:Bu arada yaklaşık 1 hafta önce ilk aşımı sinovac oldum.

1- Hastalığı tamamen atlatmanız ne kadar sürdü?
2- Hastalığınızın başlangıç ve bitiş belirtileri nelerdi?
3- Belirtilere karşı ne yaptınız da daha rahat hissettiniz?
4- Ateşiniz genelde kaçtı?

Benim ateşim ilk olarak 37.5 38 arasında gidip geliyordu, gece 38.2 olunca test yaptırmaya karar verdim. İlk gün biraz baş ağrım vardı, şimdi sadece gözlerimi sağa sola çevirince bi ağrı var. Biraz burun tıkanıklığım var ve boğazımda gıcık var. Test yaptırmaya karar verdiğim ilk belirtiden bu yana 3. günümdeyim.

Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.