Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar konu sahibinden dönüş alan oldu mu merakımdan soruyorum. Çoğu zaman vaktimizi ayırıp talepte bulunanlara mesaj atmamıza rağmen nezaketen de olsa, olumsuz da olsa dönüş alamıyoruz.
Dönüş olmadı ve bu çoğu zaman oluyor hocam. Bazen diyorum artık yazmayım. Tamam hani cevap verme gibi bir zorunluluk olmasa da madem konu açıyorsunuz ve mesaj bekliyorsunuz dediğiniz gibi cevap verme nezaketinde bulunur insan.