keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam
Hocam fazla detaya girmeyin kimse anlamayacaktır uğraşan yine siz olursunuz.

Kısacası KRŞ yerine TL yazılması gerekiyordu.