Merhabalar ,
Öncelikle söyleyeyim ki amacım tartışma oluşturmak değil sadece dikkatimi çekti paylaşmak istedim.
1TL 100Kuruş eder , eğer siz 100 kuruş derseniz bunun ederi 1TL dir ya da 25 Kuruş derseniz değeri 0.25TL'dir .
Burada 0.07Kuruş yazılmış , bu da demek oluyor ki değeri 1Kuruştan bile az
Tabi hepimiz biliyoruz onun hangi değere geldiğini fakat gösterim olarak yanlış. Önceden de "Çay 0.75Kuruş" yazısını görünce aynı şeyi düşünüyordum.Şimdi o paylaşımı görünce yine aklıma geldi söylemek istedim
Herkese iyi forumlar dilerim