Bende ilk başta bakiye yükleyip kullanırım diye düşünüp 25 TL bakiye atmıştım. Kullandıklarımın hepsi 25 TL'yi geçtiği için 25 TL bakiyeme hiç dokunmayıp direkt karttan tüm ücreti çekmişti. Sistemi sağlıklı bulmadım mail attım bakiyem 2-7 gün arasında iade edilecekmiş karta bakalım mailleşme vs. derken zaten 10 günü geçti.