Yan resim çekme yoksa ceza kesiyorlar.

Benim ağzım çok yandı cüzdandaki bütçeyi bitireyim bir daha kullanmayacağım.

Bindim sürdüm 3 tl falan tutacaktı park ettim kilidi taktım resim çekeyim dedim uygulama çöktü saçma sapan bir hata verdi
yok saat değişmiş vs.. 10-15 dk boyunca uğraştım bir arkadaşımı aradım onun apple telefona giriş yaptık vs bir şekilde kapattık 15 tl geçirdiler
kapatamasam eve haciz falan yollayacaklar herhalde sürekli yazıyordu.

Şikayet ettim bir allahın kulu dönmedi ben burada 12 tl nin peşinde de değilim ama işim gücüm vardı kapatamadım onun başında
kaç dk bekledim sinirim bozuldu vs..
umarım kimse bu duruma düşmeez