Konu
Martı park etme hakkında
20-08-2021, 23:21:19
#5
BuyW
Birşey diyicem siyasetten ceza almak istemiyorum.
İETT ler neden 4 mesela bunuda ben yöneltiyim hocam merak ediyorum açıkcası.