Evet dün açıklama ile yüz yüze eğitme başlayacaklarını söylediler. Hala içimde bir güvensizlik hala içimde bir korku var ama yurt başvurusu vs yapacağım elbette. sizlerin düşünceleri nedir? Bu konu artık iyice korku yaymaya başladı. Keşke böyle olmasaydı