Merhaba,

Yeni bir sohbet başlattığım zaman mesajlarım karşı tarafa gitmiyor.
Yazıp gönderiyorum tek tık olarak kalıyor.
Ama karşı taraf online olduğu halde ona ulaşmıyormuş. 'Gelmedi' diyor.
O kişilerin WhatsApp durumları da gözükmüyor.
(Önceki mevcut sohbetlerde böyle bir sorun yok, yeni başlattığım sohbetlerde var.)
Sizce sorun ne olabilir?
Teşekkürler.