Evet. Ama 6 ay sonra bana ve bayiliğime ihtiyaç duymayacağınızı garanti ederim.
Videoda da bunu belirttim. Zaten düzenli bir kazanç elde etmiş olacaksınız.
Anladım güzelmiş hocam sağolun. Bilgisayarsız kaldık bu aralar, olsaydı değerlendirirdim de kısmet. Hayırlı işler bol kazançlar dilerim.