tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diş beyazlatma işleminden uzak durun ben yaptırmadım ancak yaptıranlardan duydum kötü oluyormuş ve daha çabuk sasarma oluyormuş.
Dişlerimin böyle sarı tonunda olmasını istemiyorum hocam gülerken veya konuşurken rahatsız oluyorum içten içten özgüven eksikliği yapıyor gibi geliyor çözümü nedir peki bilginiz var mı?