Selamlar. Kahve, çay içmiyorum. Sigara kullanmıyorum. Dişlerimi olabildiğince günlük 2 kere fırçalıyorum fakat dişlerim sarımtrak bir renge sahip. Sanırım doğuştan gelen diş rengim sarı olduğu için beyazlamıyor. Daha önce bu durumda olan varsa nasıl çözdü yardım edebilir misiniz? En kötü ihtimalle diş beyazlatma işlemi yaptırmak istiyorum onun hakkındaki sorularımı aşağıya bırakıyorum cevaplayabilirseniz çok sevinirim.
1) Diş beyazlatma işleminin ücreti nedir?
2) Bu işlemi yaptırmak için 18 yaş üzeri mi olmak gerekli?
3) Yaptırırken acı oluyor mu? Veya yaptırdıktan sonra hassasiyet problemi yaşar mıyız?
4) Bu işlem kaç ay gitmekte yani yaptırdık diyelim dişlerimiz ne zaman eski sarı rengine döner?
5) Dişlerimize zararı var mı?