sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yetenek dışında eklemek istediğim ;

X adlı firma dava açsa haklı çıkar.

Uğraşmazlar ama çalışmalarınızı destekleyenden yanı sıra işi adli yerlere taşırsa açıklamanız olmaz.
maddi bir gelir elde etmiyorum. Yine de suçlu mu olurum?