yerleştirmeleri nasıl yaptın hocam benim en çok takıldığım konu
mesela anasayfa hakkımızda ve iletişim bölümü orada sağ üste onları oraya nasıl getirdin?
ben işin kutusudur şudur budur yapıyorum ama yerlerine bir türlü getiremiyorum
CSS ile benim bilgim yok internetten araştıra araştıra yaptım