Hocam IE 11 işine bulaşmanızı tavsiye etmem. Zira Windows 11'de de tamamıyla olmayacak ve yüklenemeyecek. IE 11 işi başınıza tam bir bela açar.
Hem tasarımcı için, hem yazılımcı için hem de sizin için zulümden başka bir şey olmaz.
anladım hocam, zaten öyle bir anlatmışsınız ki korktum :d Uzak durdum bile, aklımı kurcalıyordu kaç günden beri sorayım dedim. Uğraşmaya değmez.