Cagss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yazdırmaya kalksam kaç tl tutar bilginiz var mı ?
Hiçbir fikrim yok, hangi etiketleri destekleyip desteklemediğini bile bilmiyorum fakat şahsi görüşüm olarak kesinlikle gereksiz bir şey. ie kullanıcıları muhtemelen %2'nin altındadır.