%100 olmamakla birlikte sana sorular sorarak ''senin gerçekten paraya ne kadar ihtiyacın olduğunu(az-orta-çok)'' çözmeye çalışarak sana boşa emek/boşa yatırım yapmamak diyebiliriz onların diliyle tabi

en basitinden sigorta girişi yapılacak sen 2 ay sonra işten çıktığında işyerine zarar yazıyor sigorta masrafı+maaş vs. çünkü senden verim alamıyor tam işi öğrettiler hoop işi bıraktın. Ama sürekli tapagaz(dipgaz) çalıştırsa seni, senin de gırtlağa kadar kredi/kredi kartı borcun olsa çalışmak zorundasın başka çaren yok çünkü o şekilde etinden sütünden daha güzel faydalanılabiliyor.