Herkese Merhaba,

Bildiğiniz üzere WHM lisansı olduğu sürece sistem sunucuda olan tüm hesapların yedeğini ayarladığınız gibi alıyor. Ama eğer lisans yoksa tek bir hesabın yedeğini alıyor. Diğerlerini es geçiyor. Tüm hesapların yedeğini almak için gerektiğinde SSH'a bağlanarak Ssh dan Full Backup Alma ve tekrar yükleme işlemleri makalesinde paylaşılan
for i in $(ls /var/cpanel/users); do /scripts/pkgacct $i;done
kodunu kullanmak gerekiyor.

Bunu sürekli manuel yapmak yerine bir Cron oluşturarak
for i in $(ls /var/cpanel/users); do /scripts/pkgacct $i;done
kodu çalıştırılabilir mi diye merak ettim. Böylece hem lisansa gerek kalmayacak hem de sürekli SSH'a bağlanmadan yedek alınmış olacak.

Şimdiden Teşekkürler.