Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ruha sorun bakalım "Mod lazım mı?" diye. Üyelerimizin arkasındayız daima biz! Çağırayım mı ekibi?
Hocam direk hep beraber yanıma gelseniz çok iyi olur