Açıkcası programı satan Tolga Bey'in bu şekilde bir hizmet verme zorunluluğu yok , satış konusunun açıklamalarında da böyle bir şey yazmıyor. Programda da herhangi bir sorun olduğunu kesinlikle düşünmüyorum kısa süredir kullanıyorum çok memnunum diğer programlar hiç bir işe yaramazken burada tüm istediklerimi sorunsuz bir şekilde yapabiliyorum. Aynı program ile aylık ücreti mukabilinde 12 - 13k takip ettiren kişilerde mevcut., teknik bilgiye sahipler ancak yardımcı olmuyorlar. Kendisinin tecrübeleri ile , güzel bir döküman hazırlanabilirse müşteri memnuniyeti çok çok daha iyi yerlere çıkabilir.