Driverlar vs pek anlamadığım için hiç bakmadım hocam ramler 2 slotta markası modeli Hz vs hepsi aynı bende Windows işletim sisteminden kaynaklı olabileceğini düşünüyorum son çare olarak sıvı soğutma alıp ,format atıp tekrar denemeyi düşünüyorum o şekilde de halen sorun olursa garantiye yollamak daha mantıklı gibi
Hocam driver meselesi önemli. Bence Microsoft'un sitesinden windows iso dosyasını indirip, driver'ları tam kurup (özellikle ekran kartı, chipset gibi yüklemeleri kendi sitesinden indirin) bir de öyle deneyin.
Bunlara rağmen hala sorın devam ediyorsa, garantiye gönderin.
Uğraşmak istemiyorsanız, direk garantiye gönderin, onlar zaten gerekeni yapar. Biraz zaman kaybetmiş olursunuz