Hocam driver'ları doğru kurulu mu? Özellikle grafiksel işlem ysptığınızda kapandığını anladım. Ekran kartı driver'ı kendi sitesinden mi? Ek olarak, Ram 2 slottaysa her ikisi de aynı hz mi?
Bir diğer husus, windows işletim sistemi kaynaklı olabilir. Microsoft'un kendi sitesinden image'ı indiripx temiz kurulum yapıp, driver'ları yüklemeyi denediniz mi?