clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz iş stresi ve yorgunluğu var eğitim telaşı da bir yandan ama yinede halimize şükür eminim sizde iyisinizdir zerre negatiflik görmedim sizde şimdiye kadar
yokluğunu hissettirme (:
arayana negatif olmak için sebep çok aslında. ama faydasız. o yüzden pozitif kalalım