İdeasoft un bu konu hakkında blog yazısı vardı. Adı üstünde kapalı bir sistem için müdahale yapmak hem firma politikasına aykırı hem de üstten yönetildiği için
gereksiz bir şeydir.
İdeasoft beni arayarak sunucular için çalışma yapmamı istemişti ama yasa dışı siteler bulunduğu için reddetmiştim muhtemelen sürekli olarak bu konuda bir şeyler yapmaya çalışıyorlardır çok fazla sorununuz yoksa zamana bırakın varsa da biriyle çalışın ve ideasoft dan geçiş yapın