PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu firmalar dünya paralar ile hizmet sunuyorlar, nasıl hız problemi olabiliyor enteresan. Ücretsiz bir şekilde kendileri çözmeli bence, her sene dünya aidat öde siten ağır olsun.
Hocam aşırı sıkıntılı hepsi işin içinde değilken mükemmel dediğimiz yazılımlar işin içine girince berbat olduklarını anlıyoruz