konu ecevite kadar geldiğine göre mesaiye kalmışlar
ekremi, mansura göre daha başarılı buluyorum 10 tane metro hattı bütçe yaratıp, işleme sokması ayrı bir özellik olsa gerek. ekrem daha kalıcı işler yapmaya çalışıyor.
biri de demiş bir basış 4tl olmuş, allah allah neden acaba? halbuki her şeyin fiyatı düşüyordu. ne insanlar var ya hahasdjasjdhasdhgashdjasjdsjagdhgashgdhagshdasd