İstediğimi yapıyorum.
Bence pek çok insan bunu yapmıyor.
Bu da ilerlemenin önüne geçiyor.
Blog yazmaktan nefret ediyorsanız, kendinizi yazmaya zorlamayın.
Video çekmekten nefret ediyorsanız, kendinizi kamera karşısına geçmeye zorlamayın.

Kendinizi bir şey yapmaya zorlamak hiçbir zaman işe yaramaz. Çünkü bir zaman sonra bırakırsınız.

Ve muhtemelen onu gerçekten seven birine karşı da rekabet şansınız olmaz.
Yalnızca yapmaktan hoşlandığınız şeylere bağlı kalmayı deneyin. Buna daha fazla odaklanın.

Uzun zamandır internetten para kazanıyorum. Ve aldığım güçlü bir ders var.
İnternetten para kazanmanın heyecanı, gerçekten kazanmaya başladığınızda bitiyor.

O yüzden sadece para kazanmaya odaklanmaktan sıyrılıp, sevdiğiniz şeylerden para kazanmaya yönelmek gerekiyor.

Ama kim daha çok para kazanmaktan yorulur ki?

Eh, bazı insanlar gerçekten tomarla para kazanmak için bu işin içindeler.
Ama bazıları da, seyahat etme ve uzaktan çalışma özgürlüğü gibi nedenlerle internetten para kazanmayı seviyor.

Bana göre bu seçenek sürdürülebilirlik açısından daha değerli. Kölelikten kurtulmak. Özgürlüğe kavuşmak. Benim felsefem bu.

Ve bir kez başka işlerde köle gibi çalışmayı bırakıp seyahat etmek için yeterli paranız ve vaktiniz olduğunda…
Nasıl daha fazlasını yapabileceğinizi düşünmeye başlayacaksınız!

“Evet, artık sevmediğim işte çalışmak zorunda değilim ama kahretsin… Bu sefer internetten sevdiğim işleri yapmalıyım” gibi.