"YA İSTİKLAL,YA ÖLÜM !" ne güzel söylemiş... İşte burada Türk milletinin asaleti ortaya çıkıyor. Sakarya meydan muharebesinde kaçan %46 hariç.Onların bugün ki vatanı bırakıp kaçanlardan farkı yok...Komik olanı da belki de şuan Suriyelilere veya Afganlara giydiriyorlardır

Her neyse Yaşa büyük ATATÜRK, yaşa büyük TÜRK MİLLETİ....