Bunun mümkün olmasını çok isterdim ama maalesef. Daha birçok konser organizasyonunun içerisinde bulundum, eğer o konser boş kalacaksa çeşitli yollarla promosyon olarak dağıtıyorlar eşe, dosta. Yine boş kalsa, hadi gençleri ücretsiz alalım demiyorlar. Çünkü sistem bunun üzerine kurulu. Çok ciddi paralar dönüyor. Birkaç büyük organizatör firma var. İçi para, dışı para. 😕

MartinLuther adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefonlarımızıda çıkartıp gösterelim isterseniz



Bugün harbiye açık hava ile başlar yarın tüm şehirdeki konserlerde uygulanır belki bakmışsınız başka şehirlerde örnek almış tüm ülkeye yayılmış. Gençler faydalanabilirse güzel proje.