büyük başkanımız bu mesajı muhtemelen " arızalanan otobüsleri halka ittirmeyin yoksa işten atarım " mesajından sonra atmıştır

))
bu kadar sanatsever, bu kadar naif başkan keşke birazda gerçek sorunlarla ilgilense...istanbul rayından çıktı...hergün bir arıza, her gün bir araç yangını her gün bir sorun....biraz da başkanı olduğu il ile ilglense de konsere gidecek öğrenci kendi gitse...