Siz daha otobüslerin nasıl yolda kaldığını görmemişsiniz.
Her sabah en az 5 otobüs yolda kalıyor akşam yine aynı bu kadar bakımsız araç olamaz bu benim güzergahım sadece diğerlerini saymıyorum.
Ekrem başkan yönetemiyor istanbulu ağır geldi yük.
Kayışdağı na bakan belediyede 6 aydır grev var çöpler dağ gibi olmuş bununla ilgilenen yok. Gidin gözlerinizle görün. Leş gibi kokuyor.
Ekrem başkan sorunları çözemiyor. Özellikle seçimden önce verdiği sözleri yerine getiremediği için yönetemiyor.
https://www.pscp.tv/w/1BRJjvEaPwoJw