Hocam emin olun 1.5 yıl önce baş ağrısından gitmediğim doktor kalmadı. Artık doktorlar tümörden şüphe ettiler.
O sırada dayımın eşi tesadüf olarak annemlere gelmiş ve halimi gördü. Kendisi sülük ve hacamat uygular. Yapayım iyileşirsin dedi bende artık ne olursa olsun mantığı ile ne yaparsan yap dedim.

Sinüs bölgelerine sülük ve kafama hacamat yaptı. Allaha şükür o gün bugündür başım ağrımıyor.

yaşadığım bir olayı kısaca anlatmak istedim hocam. Sülük ve hacamatı özellikle deneyin derim. Ben çok faydasını gördüm. İnanın ağrı hacamat ile birlikte kayboldu hocam