Aksi bir belediye yapsaydı bunu pandemi var ne hizmet ama yazar mıydınız merak ediyorum 😄 Siyasi algı için açılan bir konı olduğu belli ama İstanbulda yaşayan biri olarak boş koltuk olmadığını belirtmemde fayda var. Öğrenciyim şartlarım tutmasına rağmen burs dahi alamadım. Aslı astarı olmaksızın detaylı araştırma yapmadan kim olursa olsun birilerini övüp veya yerince inanın çok gülüyorum. Zaman sadece bie yazıya inanıp paylaşım veya yorum yapılacak zaman değil. En az 2-3 teyit almak lazım. Kim olursa olsun