onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mansur başkan ve imamoğlu dünyaya belediyeciliği öğretecek..

Hele pandemi döneminde Mansur başkanın vatandaşlar için yaptıgı fedakarlıklar unutulamaz..

Öğrenciler için internet çekmeyen köylere internet hattı döşetmesi heray garibanlar için askıda fatura ödemesi iş yapamayan müzisyenlere ödeme yapması ihaleleri açık canlı oturumla yapması gereksiz lüx kiralık araçları satması maddi durumu olmayan öğrencilere geri ödemesiz burs dağıtması.

Daha sayamayacagım bir sürü desteği halkına sunması her belediyecinin yapabileceği işler değil.. Takdir ediyorum etmeyere devam edeceğim..
Bunlar ülkeyi batırırlar haberin olmaz. 😃