Merhaba, arkadaşlar tuhaf olan şu ki aslında belediyecilik budur. Fakat biz o kadar alıştırılmışız ki fakirliğe böyle şeyleri görünce vay be diyoruz.
İnşallah yakın zamanda tüm ülke nefes alacak ve gerçekten yaşamın ne kadar güzel olduğunu birlikte anlayacağız...