caglarmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmamoğlu hakkında olumlu düşünmüyorum ama Mansur Yavaş gerçekten örnek başkanlardan
Mansur başkan kesinlikle örnek bir belediye başkanı. Hizmetlerini takip ediyorum gerçekten takdir ediyorum