Olabilir,sürekli toplu taşıma kullanıyorum peş peşe bu kadar fazla zam geldiğini ilk defa görüyorum diyebilirim. Farklı şehirler hakkında bilgim yok.
Zamlarin sucu belediyenin degildir, hukumetin ekonomi politikasinin berbat olmasindan ve Turk Lirasi her gun ama her gun deger kaybetmesindendir.
Yani zam icin birinden hesap soracaksaniz yanlis adrestesiniz.