Peş peşe bakkalindan manavına, petrolunden dogalgazına herseye ust uate helen zamlari da eleştirin hocam. Gecen sene malatya da kömür ton fiyati 1.100 tl den sarisa basladı eylul ayinda. 1250 den de bitti nisan ayinda. Su an eylul satış fiyati 2.200 den nasliyor. 2600 e kadar cikacak. Dogalgaza 200 300 aylik oderken gecen kış 600 700 odedim. Bu kiş 900 leri gorecek.
Eleştirmediğmi kim söyledi?
Bu konu üzerine istanbulkartı eleştirdim. AKP belediyeciliğinde max 10kuruş zam geliyordu. Şimdi 1.93 olmuş + olarak tam bilet 4.03.
Polemiğe girmeye gerek yok hocam iyi akşamlar.