Hocam iyiyie iyi kötüye kötü denir başka birisi yapsa gene iyi derdik siyaseti futbol takımı olarak görmenize gerek yok

. Konsere 60-200TL vereceğine istanbulkart basıp girebiliyorsun bu iyi değil mi sizce de
Ben ücretsiz bilet olayından bahsettim iyi okumanızı öneririm. Yoksa tek kart kullanımı kesinlikle geç kalınan bir durumdu. Gönül ister tüm şehirler için tek bir kart kullanabilelim gerek sosyal aktivitelerde gerek ulaşımda