anlaksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şanslı bir insan olduğunuzu belirtmek isterim. Umarım bu şansınız hayatınız boyunca devam eder ve çalıştığınız iş yeri ile çalışmaya devam edersiniz. Olası bir iş ayrılığı ve sonrasında yeni bir iş arayışında şuanki kadar şanslı olamayabileceğinizi belirtmek isterim. Bu söylememin nedeni şudur; Üniversitelerde IT projelerinde çalışacak test elemanı yetiştiren bir bölüm bulunmamaktadır. Şirketiniz nasıl oluyorda junior test analyst olarak başlatmadan "uzman" kadrosunda işe alıyor. Ayrıca bu fiyata yakın diyosanız 5,5 lira aldığınızı farzediyorum. Bu fiyat yeni mezun birine verilebilecek çok çok yüksek bir rakam ve verileceğini pek düşünmüyorum. QA Analyst bile o kadar anca alıyor ki en az 2 yıllık tecrübesi oluyor bu kişilerin pozisyon genelinde.
İş ünvanım QA Specialist zaten . 8 ülkede ofisi olan 1400den fazla çalışanı bulunan bir Türk firmasinda calisiyorum. Burada baslamadan once aldigim teklifler is analistligi pozisyonu icin bu rakamlardaydi. Hatta daha yuksek bir rakami firmanin vizyonunu begenmedigim icin reddettim. Ayrica konu hakkinda bilgi sahibi olmaniza ragmen aldigim maasa inanmamaniz da uzucu. Bu maas ortalamasinin yaninda yan haklari da var bunlardan da bahsedeyim belki inanmazsiniz. Gunluk 33 lira yemek ucreti, aileyi kapsayan ozel saglik sigortasi ve yol ucreti. Diyecegim odur ki 2 yillik tecrubeye sahip bir IT çalışanına (ozellikle ingilizce bilen ve kurumsalda calismis) 5 bin 6 bin teklif ederseniz sizin suratiniza güler güler güler döner arkasini gider.