Bir süredir java ile android uygulama geliştirme kursuna devam ediyordum(6-7 aydır, bir başlıyorum sonra okul dersleri giriyor falan filan öyle böyle). Sqlite yerlerine kadar gelmiştim de yazımlar çok uzun gibi geldi ve birçok kişi bana kotline geçmemi ve java nın biraz androidde amelelik olduğunu falan söylediler. Sizce hemen şuan javayı bir kenara bırakıp kotline geçmeli miyim?