2 haftadır 38 formunu kullanamıyorum hesabı açmaya çalışıyorum Hesaba Git Ve Bunun Sen Olduğunu Doğrula gibi bir yazı geliyor hesabı açamıyorum. Bilgisi olan var mı 38 fix mi veya bakımda mı ?
Kapanma sebebine göre hesapları ucretli sekilde açabilirim