Küçükken oğlu her haltı yiyen, yaramazlıkları artık zulüm boyutuna taşınmış annelerin halen daha evlatlarını korumasına çok sinir oluyordum.Çünkü bizim annelerimiz böyle durumlar da bizi korumayı bırak daha çok döverdi.

Bu yaramaz çocukların annelerinin onları başkalarına zulüm ettiğinde bile koruduğu gibi bu edepsizliği korumaya çalışan yorumlar görüyorum.Yazık! Başkası ne demiş banane senin oyuncun adam olsaydı da ettirmeseydi.