Kızımıza damat almıyoruz. Takıma faydalı olacaksa kalması kanaatindeyim. Özür diledi af diledi uzatılmaması taraftarıyım. Ama özellikle rakip takım taraftarları zarar vermek her maç ıslıklayacaklar.