Mekan basan Fatih Terim'e imparator demediğimiz için, Riera'yı döven Melo'yu efsane ilan etmediğimiz için, 20 yaşındaki çocuğa tokat atan Marcao'yu sahiplenmediğimiz için, galatasaraylı değil Fenerbahçe'li olduğumuz için ne kadar şükretsek az. Marcao daha önce ümit milli takımda da birini tokatlamıştı fakat antreman maçı diye üstü örtülmüştü. Dün milyonlarca insanın önünde milli takımımızın da formasını giyen genç futbolcuya kafa ve yumruklar attı. Bunu sineye çekebilecek tek bir camia var zaten, unutulur gider hocam merak etmeyin.
Hayırdır ya bu galatasaray düşmanlığın ne böyle ? herkes kendi kapısındaki pisliği temizlesin önce. Daha düne kadar şike pisliğine batmış klübün taraftarıda ne kadar şükretsek az diyor

komik çocuk seni