nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Futbol,

İçinde stres var, heyecan var, hırs var, ne ararsan var. İnsanlar bile maç yapmadan ne kavgalar ediyor. Saha içini tahmin etmek bile zor. Bir Galatasaraylı olarak bence bu özründen sonra çok büyütülmemeli. Başarılı bir oyuncu. Diğer takımların taraftarlarının provokasyon duygu sömürüsü yaparak, bütün camiayı daha hırçın bir hale sokmak istediğini de görüyorum. Olanlara cidden üzüldüm ama insanlar 1 hata yaptı diye bu kadar olmaz. Hepimiz insanız, makina değil. İnsanlar bunu unutmuş sanırım.

Not: Yaptığı şey hiçbir zaman doğru değil, olamaz da.
Bir Fenerbahçeli olarak katılıyorum çok abartılıyor milli duygular araya giriyor böyle bir şeyi arda turana yapsaydı sırf adamın özel hayatından dolayı galatasaraylıların bazıları bile iyi yaptı diyecekti .