bu dediğiniz sıralamaya gore Principal Developer ne oluyor? Ayrıca 3-4 yillik developer 7 bin tl civari aliyorsa vay haline. Yeni mezun bir test uzmani olurak bu ucrete yakin calisiyorum
Şanslı bir insan olduğunuzu belirtmek isterim. Umarım bu şansınız hayatınız boyunca devam eder ve çalıştığınız iş yeri ile çalışmaya devam edersiniz. Olası bir iş ayrılığı ve sonrasında yeni bir iş arayışında şuanki kadar şanslı olamayabileceğinizi belirtmek isterim. Bu söylememin nedeni şudur; Üniversitelerde IT projelerinde çalışacak test elemanı yetiştiren bir bölüm bulunmamaktadır. Şirketiniz nasıl oluyorda junior test analyst olarak başlatmadan "uzman" kadrosunda işe alıyor. Ayrıca bu fiyata yakın diyosanız 5,5 lira aldığınızı farzediyorum. Bu fiyat yeni mezun birine verilebilecek çok çok yüksek bir rakam ve verileceğini pek düşünmüyorum. QA Analyst bile o kadar anca alıyor ki en az 2 yıllık tecrübesi oluyor bu kişilerin pozisyon genelinde.