Bu Marcao'nun ilk olayı da değil.
Ümit Milli Maçta Halil İbrahim Dervişoğlu'nu tokatlamıştı.
Ve Fatih Terim yine aynı ilkesizliği gösterip Marcao ceza almasın diye olayın üzerini kapatıp maçı 27. dakikada bitirmişti.
Bazı arkadaşlar bu çok normal demiş.
Demek ki Galatasaray'daki yönetim ve teknik heyetin ilkesiz omurgasız ahlaksız tavrı taraftara da sirayet etmeye başlamış.
Takım arkadaşını odaya kilitleyip döven Melo herhangi bir medeni ülkede bırakın takımdan gönderilmeyi mahkemeye çıkar hapse girerdi.
Bu ülkede efsane futbolcu yapıldı. Bu şekilde ilkesiz gelen şampiyonluğuk coşkuyla kutlandı.
Benim tanıdığım Galatasaraylıların çoğu yönetimin ve Terim'in tutumundan çok rahatsız.
Yönetim gönderecek kadar omurgalı davranamadı.
Ama Marcao bundan sonra hem kendi stadında hem de gittiği her deplasmanda büyük tepki görecek.