Bende herhangi bir şey bırakmadı üstadım, pek değerli olduğunu düşünmüyorum naçizane fikrim. Yani ben olsam kayıt fiyatına dahi almazdım. .com olsa ayrı tabi de, 3 haneli, rakamlı .net'ler çok düzgün olmadığı sürece pek rağbet görmüyor. Mesela k3k.net olsa güzel veya on1.net gibi.